duminică, 30 ianuarie 2011

O urgenta ?


     Ma trezeste de dimineata, binenteles un telefon. Abia deschid ochii si zaresc langa pat telefonul. Da ii Samsung, deci ii al meu, pot raspunde linistit. Dar nu stiu numarul. Oare cine este ?
     Ma gandesc ca totusi, o fi citit mai bine de cateva pagini din bunele maniere si ca se va prezenta daca voi raspunde. Dar minune. Nu saluta nu se prezinta. Incerc sa mi dau seama dupa voce cine este.
     Intr un final indentific persoana.  O cunostinta mai veche care isi schimbase numarul de telefon. Ma simnt multumit ca m am trezit mai repede fara ajutorul cafelei.
     Ma intreaba politicos.
     -Dormeai ?
     Eu ii raspund .
    - Nu, de la ora 7 sunt in picioare !!
      Dupa ce sa asigurat ca nu mi-a deranjat somnul, la cateva minute apare si doleanta.
    - Nu poti sa ma ajuti sa aduc un pachet de la gara ? Ca ii foarte greu si chiar nu am cum sa-l duc.
     Ma gandesc un pic. Omul are nevoie de ajutor, cine stie cand o sa am si eu nevoie ? Daca voi apela la el, cu siguranta imi va intoarce efortul. Hai sa-l ajut, ca oricum azi o sa am ceva drum pe la gara peste 2 ore si numai bine imi este in drum. Asa ca hotarat ii confirm ca il voi ajuta.
    - Perfect imi raspunde. Uite, te astept in fata la gara. Ajungi in zece minute ca imi ploua pe pachet ?
    - Omule stai putin, tu esti la gara ? Si ma suni de la gara ?
    - Pai da. Unde credeai ca sunt ?
    - Hai odata ! Ca incepe sa picure mai tare !
    - Bine, bine ajung si eu in 10 minute numai sa-mi trag ceva haine pe mine.
    - Hai grabestete ...
      Ei ajung intr-un final. Il ajut. Ii duc pachetul  la destinatie. El multumit si eu la fel de multumit, ca am putut sa-l ajut.
     Dupa toate astea mi-am dat seama ca cea mai buna metoda de a obtine ce vrei. Este luatul pe sus, pe nepregatite. Il prinzi pe om intr-un moment mai putin potrivit ii prezinti situatia disperata in care te afli. Ii spui ca el este cea mai buna solutie. Ii prezinti starea ta si la final ii spui cat timp mai are sa te salveze...
     In concluzie oameni buni, nu mai sunati la 112 daca aveti vreo problema sunati-ma pe mine. Eu nu va pun intrebari referitor la identitatea voastra imi dau seama repede cu cine vorbesc la telefon. Nu trebuie sa va identific prin satelit.
     Si cel mai interesant este, ca pot ajunge in timp util sa va salvez fara sirena sau semnale luminoase. Cu  discretie maxima, fara ziare, sau reviste de scandal ...doar blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu