duminică, 30 ianuarie 2011

Afla cand vei muri ?

Cat mai ai de trait?
      Parcurgerea completa a testului de longevitate iti poate oferi o idee despre cati ani vei putea trai ca urmare a stilului de viata adoptat in mod curent. Rezultatul va fi o aproximare corecta a longevitatii tale, dar cu toate acestea exista multe variabile care nu pot fi luate in calcul (gen accidente etc). Factorii care iti determina in acest moment longevitatea, adica modul actual de viata, te pot ajuta sa iti prelungesti viata aratandu-ti care aspecte sunt benefice si care, din contra, sunt daunatoare.
        Ca sa va asigur, ca acest test de longevitate functioneaza, am sa incep sa vorbesc un pic de mine. M-am nascut intr-o famile saraca, fara venituri extraordinare. Parinti mei lucrau de dimineata pana seara, ca sa poata sa ne asigure un trai decent. De copil, am fost invatat ca nu tot ce se vede prin magazine ne permitem sa avem. Motivul ? Nu avem bani. Mi se parea mie cand eram mic ca aveam cea mai frumoasa camera, cea mai frumoasa bucatarie, mai bine zis cel mai frumos apartament.  Dar cu timpul mergand pe la alti copii am observat, ca de la mine din casa lipsesc multe lucruri necesare unei famili. Am realizat intr-un final ca sunt un copil sarac.  Asa a trecut o parte din viata mea. Pana intr-o zi, cand totul s-a schimbat. Am jucat la loto 6/49. Si culmea am castigat premiul cel mare 4,1 milioane de euro. Nu mi-a venit sa cred. Am crezut ca este o gluma. M-au chemat la ei si au verificat biletul. Intradevar cei 4,1 milioane de euro erau ai mei.
        Dar sa revenim la testul de longevitate. Dupa cum am zis contine cateva intrebari despre modul tau de viata actual, mai bine zis, cum resimnte organismul tau traiirile intense din  viata ta. Frecventa si intensitatea acestor trairi poate sa aproximeze cu exactitate data mortii. Asa ca fiti atenti la urmatoarele intrebari si raspundeti cat mai sincer posibil.
1. Te bucuri  pentru mine, ca am castigat marele premiu de 4,1 milioane de euro ?
2. Esti fericit/a ca acuma ma plimb cu un Rolls Royce Phantom ?
3. Te bucuri pentru mine ca m-am mutat recent in cartierul Primaveri din capitala ?
4. Te bucuri ca mi-am cumparat  actiuni la Socep Constanta ?
      Daca raspunsurile la aceste intrebari sunt toate negative inseamna ca azi, dupa ce vei citi acest articol. Vei muri de invidie.
       Daca raspunsurile la aceste intrebari sunt pozitive, inseamna, ca vei trai mult si bine. Nu vei muri de invidie . Dar ii posibil sa mori intr-o zi de curiozitate exegerata. 
Bine, intr-o zi fiecare dintre noi va parasi lumea aceasta, dar consider pe moment ca ii mai bine pentru noi, sa nu stim in viata asta prea multe. Mai ales ce este legat de data mortii noastre.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu